Zasady dostawy

Dostawa gratis -  Przedpłata 100%:

Klient składający zamówienie oraz decydujący się przedpłacić na nasze konto pełną wartość zamówienia (przelew, płatności elektroniczne) otrzymuje od nas dostawę zamówienia gratis.

Dostawa maksymalnie 250 - Gwarancja maks. kosztu dostawy 250 PLN:

Klient, który nie spełni warunków dostawy gratis ma pełną gwarancję, iż nie zapłaci za dostawę więcej niż 250 zł.

W przypadku błędnego naliczenia/zsumowania kosztów dostawy przez koszyk, bardzo prosimy i kontakt z Obsługą sklepu.

UWAGA!! Dot. to tylko zamówień detalicznych na terenie Polski !


Dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym meblefann.pl są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

DPD Polska Sp. z o.o.

Mineralna 15

02-274 Warszawa

Infolinia: 801 400 373 lub 22 577 55 55


Zasady dostawy oraz obowiązki i prawa kuriera.

Wszystkie przesyłki kurierskie nadawane przez nasz sklep objęte są ubezpieczeniem.

Ich dostawa możliwa jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 9:00-17:00:

- ww. godziny są godzinami szacunkowymi.

Przesyłki dostarczane są "od drzwi do drzwi" - tzn., że kurier dostarcza je pod pierwsze drzwi. W przypadku prywatnej posesji jest to furtka bądź brama. Jeżeli odbiorca zamówił przesyłkę pod adres znajdujący się w bloku/kamienicy przesyłka jest dostarczana pod drzwi klatki schodowej.

Kurier nie ma obowiązku wniesnia przesyłki bezpośrednio do mieszkania.

W planowanym dniu dostawy kurier powinien kontaktować się z odbiorcą poprzez wskazany w zamówieniu numer kontaktowy. W przypadku nie zastania odbiorcy we wskazanym w zamówieniu miejscu powinien pozostawić awizo wraz z planowanym kolejnym terminem dostawy. Obowiązkiem kuriera jest zjawić się u odbiorcu do trzech razy. Po trzeciej nieudanej próbie dostarczenia kurier ma prawo wydać przesyłkę do zwrotu do nadawcy.

Kurier doręczający ma obowiązek pobrania kwoty pieniędzy wskazanej na dokumentacji przesyłki. Nie ma prawa prosić o kwotę inną niż wskazana, bądź w przypadku opłacenia przez odbiorcę przesyłki z góry.

Do obowiązków kuriera należy również spisanie protokołu uszkodzeń.


Obowiązki i prawa zleceniodawcy przesyłki.

W naszym obowiązku leży prawidłowe zlecenie przesyłki oraz dopilnowanie, aby kurier dostarczył przesyłkę do odbiorcy - w terminie max. 48h od momentu jej zlecenia. Obowiązkiem sklepu jest również poinformowanie klienta o nadaniu przesyłki wraz ze wskazaniem jej numeru (numer zlecenia / numer listu przewozowego).


Obowiązki i prawa odbiorcy przesyłki.

Odbiorca ma obowiązek zgłoszenia zleceniodawcy wszelkich nieprawidłowości w przebiegu dostawy przesyłki (opóźnienie, naganne zachowanie kuriera doręczającego).

Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie przesyłki, odbiorca powinien umieścić informację na pokwitowaniu odbioru - "przesyłka odebrana warunkowo, bez sprawdzenia jej stanu jej zawartości".

Odbiorca ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki ze względu na jej uszkodzenia. Prawo to przysługuje jednak przed podpisaniem pokwitowania odbioru.

Istnieje możliwość wyznaczenia konkretnej godziny dostawy lub dostawy poza standardowymi dniami/godzinami pracy kurierów. Jest to jednak ustalane i wycenianie indywidualnie w zależności od wymaganej usługi oraz miejsca odbioru przesyłki.

www.meblefann.pl - internetowy sklep meblowy - www.meble-skandynawskie.plnowoczesne meble - meble skandynawskie - meble styl skandynawski - nowoczesne wnętrza skandynawskie - meble dziecięce - meble do salonu - meble do jadalni - krzesła - fotele - komody - stoły i stoliki- szafy

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel